Cântec de Drag(obete)

pache

Mă culcuşisem lângă sufletul tău.

Era tare bine acolo şi ochii verzi îmi ţineau

Tâmplele vii.

 

Nici nu-mi mai amintesc ce spuneai.

Cred că ceva despre dorinţele care ţi-au cutreierat

Nopţile şi o parte din zile

Până să mă cunoşti.

Sau poate despre fricile tale care au murit

undeva, sub cuvintele mele.

 

Nici nu-mi mai amintesc ce spuneai.

Cu glas încet de prinţesă mică.

Mă jucam cu nările în zulufii tăi.

Erau tare îndărătnici

şi tu nu mă mai băgai de seamă,

doar protestai

că mereu te trezeşti ciufulită.

 

Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

Poate doar aşa, de greul gândurilor.

Ori poate de drag,

de evoluţie

şi de blândeţe.

 

Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

Mă culcuşisem lângă sufletul tău şi te iubeam

Cu mine spre tine călcând

De Drag(obete).

Lasă un răspuns

