Kama Rupta Învăţăturile Miţei Portjartier

Din Hronicul Eunucului Balamuc cetire, cel care a trăit ca antreprenor de bordel comunist şi a pritocit în slove cu neputinţă de tipărit integral înălţarea şi decăderea eroticei Aule Ortomane:” Şi s-a aflat în anii Marelui Cârmaci un stabiliment pe Calea Victoriei unde mulţi tovarăşi mântuiţi de stres pe cale orală fost-au. Şi a mai faină postelniceasă de plăceri era una Miţa, de-i zicea lumea Portjartier că la cap avea stol mare de sticleţi, gărgăuni şi alte vrăbii. Că îşi aducea tocmai din Francia combinezoane fistichii şi când le vedeau boşorogii iertaţi de cele lumeşti, pe loc se simţeau armăsari în buiestru. Şi a repauzat ea, Miţa, la leat 1999 din pricină de prea multe cruci în sânge şi mi-a lăsat cu limbă de moarte jurnalul ei, pe care io nevolnicul l-am scris în buchii sprinţare, afurisind pentru prima oară în viaţă ceasul rău şi pisica 13 în care castrat fost-am”.

 Image

 Ucenicie cu Tanţa Lighean şi Fifi Permanganat de potasiu

 

        ” Urmaşelor mele, curve de lux sau de trei poli slobozul, le zic doar atât: fetelor nu fiţi proaste! Că io proastă şi de la ţară, săracă am venit în Bucureşti şi am zis că mă pricopsesc muncind cinstit la Apaca. M-au dat şi la gazetă că am depăşit norma şi după aia m-au felicitat tovărăşeşte şi primă a luat una care şi-o trăgea cu contabilul şef. Atunci m-a apucat ura de clasă şi am zis că ce are aia şi io n-am, că spălată e ca şi nouă. Şi mi-am lăsat învăţăturile părinteşti acasă la Fîrtăuţii lui Tatulici şi m-am pus pe cordeală de n-a rămas nici un elev de seral nezguduit de subsemnata. M-a remarcat securistul de răspundea de moravuri şi m-a băgat la bulău că sabotez cu steriletul politica demografică a partidului. Am făcut trei luni la întristare şi mi s-a propus să lucrez în branşă, ca informator plătit. Aşa am ajuns în divizia de curve cu ochi albaştri şi am intrat pe mâna a două fete, da-le-ar Dumnezeu sănătate, că ele m-au învăţat meserie.

Una era Tanţa Lighean, că avea o ţicneală reacţionară moştenită din Crucea de Piatră: căra un lighean cu inimioară spoită după ea şi se spăla la fofoloancă în văzul clientului. Zicea că aşa vede omul că e curată şi e mai larg la punga bacşişului. De la Tanţa am învăţat să citesc felul bărbatului, să ştiu dacă are chef de conversaţie sau numai de una mică. Tot de la ea ştiu şmenurile de încălzire, cum să dai contre elegante şi cum depistezi dacă e vreun cardiac şi ce să-i faci să nu-l pupe nevasta rece la tine-n … poală.

Cealaltă era şi mai dusă de acasă, Fifi Permanganat îi ziceam, că făcuse doi ani de medicină  şi umbla cu Hipermanganatul de Potasiu la ea. Cum vedea pe unul cu bube sau alte şancruri îi şi aplica tratamentul de fugea bietul om mâncând chibrituri şi nu mai scăpa de usturimi o săptămână. E drept că Fifi n-a luat nici măcar un pui de sculament, dar tot de la doftoriceală i s-a tras concedierea. A pus-o Nichipercea să-l blagoslovească şi pe un tovarăş de la secţia de propagandă a C.C. -ului. Ce o fi fost în capul ei nu ştiu, da’ i-a turnat tot borcanul pe umflătură, de a făcut arsură de gradul trei şi abia a mai putut să se pişe, când i-a trecut, că de alte alea, veşnica pomenire. De la ea am citit cu aplicaţie pe viu Kama Rupta, cartea aia veche cu poze de te învaţă nişte poziţii de fachir, că de n-ai muşchii tari ai căcat steagul în zi mare de 23 august.

(Va mai veni)

 

 

2 gânduri despre &8222;Kama Rupta Învăţăturile Miţei Portjartier&8221;

Lasă un răspuns

